fredag 20 april 2012

Bra värvning på gång

Jag tog ju ett snack med Patrik Klüft under gårdagen, vilket ni kan läsa i ett blad nära er. Han hade tömt kåken i Karlskrona, svängt förbi lägenheten i Växjö och var på väg till Norrköping med en släpkärra.

Det måste för övrigt kännas skapligt splittrat i familjen Klüft just nu. De har alltså hus i Karlskrona, lägenhet i Växjö, Patrik ska flytta till Norrköping och Carro bor i Stockholm.

Men men, whatever works...

Vita Hästens sportgrupp kommer alltså att träffas i helgen för att dra upp riktlinjerna inför det kommande värvningsarbetet. Det kommer alltså inte ramla in några nyförvärv hos kusarna förrän tidigast i början av nästa vecka, men av det jag har hört så kan det bli bra.
Riktigt bra till och med.

Det har ju ryktats om både det ena och det andra nyförvärvet men av det jag har hört – och jag vet att det stämmer – så kan speciellt ett tänkbart nyförvärv bli bra.
Riktigt bra till och med.

Det är långt ifrån någon bomb eller ett jättekänt namn från elitserien eller allsvenskan, men karaktärsmässigt skulle den värvningen vara klockren på så många olika plan.

Man kan väl kalla det för en prestigevärvning, om man nu vill vara sån.

Jag har dessvärre munkavle och kan inte släppa det riktigt än, men förhoppningsvis kommer det ut nästa vecka.

Återigen i ett blad nära dig.

2 kommentarer:

  1. Karaktär och prestige, är det Torsten på G eller kan du utveckla prestige:)

    SvaraRadera
  2. Jag kan tyvärr inte utveckla mer än det jag redan har skrivit.

    SvaraRadera