tisdag 17 april 2012

Fjorton pass i veckan

Det här blir kort.

Jag vet att det är en stund kvar innan en ny hockeysäsong drar igång, men jag tänkte ändå delge er lite info om hur några av förberedelserna inför nästa kommer att se ut.

Vita Hästen har typ en och en halv femma klar men det lär ramla in ett gäng påskrifter till inom kort, var så säkra.
Patrik Klüft drar igång träningen den 7 maj (tror det är så) och kommer därefter köra monsterträning deluxe. Det är tydligen så han jobbar, den gode göteborgaren.
Under dessa två månader kommer Klüft att köra upp till 14 – FJORTON – träningspass i veckan.
Japp, det blir två pass i snitt per dag.

Sjukt.
Sick.
Enfermos.
Malsana.

Utan att ha så värst jättebra koll på övriga division ett-klubbars träningsvanor så kan jag väl säga att det antagligen är en bit över medel.

Själv är det tveksamt om jag ens har tränat 14 pass totalt under hela min levnadstid, men men – jag har ju annat att göra.
Typ dricka öl och sånt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar