onsdag 11 april 2012

Här är er nya startsida

Jag har valt att strunta i min blogg på Folkbladets webb på grund av diverse olika anledningar.
En av dessa är brist på motivation, så man kan ju undra varför jag sitter här och bloggar i stället. Men jag tänkte ungefär som så att jag i alla fall kan tjäna ihop ett par annonsdollar här till skillnad från på Bla't där jag hade slavlön – det vill säga inte ett skit.

Men men, vi får väl se var detta landar och om jag orkar slänga ur mig en massa konstigheter på regelbunden basis eller om jag klockar in på ett fjuttigt inlägg i månaden.

Vad det ska handla om? Allt jävla möjligt mellan himmel och jord. Många svordomar utlovas. Om det inte passar så är det bara att vissla vidare.

Några moderåd har jag dessvärre inte att ge. Däremot ganska mycket sport. Hockey, basket, fotboll, speedway.
Bland annat.

Ses!

1 kommentar: